duminică, 22 februarie 2009

trembling

imi doresc sarutul ala pe care sa-l simt in tot corpul, care-mi furnica pielea de fiecare data cand ma gandesc la el. sarutul care se plimba prin mine din cap pana-n picioare, imi umbla prin vene si-mi strapunge pielea cu fiecare ocazie pe care o are. sarutul care dezlantuie pasiunea si-mi provoaca prima placere viscerala, obligandu-am sa revin iar si iar la aceeasi imagine. slabiciunea umana are un nume. a mea are nevoie de unul.

ma uit in sfarsit la "the reader". nu stiu de ce o vad pe rachel weisz mult mai buna in rolul lui kate winslet. joaca foarte bine, insa de la prima aparitie in film eu am vazut-o pe weisz. e o potrivire in capul meu. am dat de doua imagini superbe pe care as fi vrut sa le surpind in doua fotografii. sunt anumite secvente in film extrem de bine gandite. lasa urme...

Niciun comentariu: