vineri, 4 decembrie 2009

to whom it may concern


anul asta stiu ce vreau de la Mos Craciun. asa ca aveti aici my own wishlist! pe masura ce voi mai colinda magazinele in cautarea cadourilor mirifice user friendly, voi updata lista.

- vent de ceylan (aromatizator, miobio) - e mireasma perfecta pentru o camera craciunoasa zmeuritica (stiu, stiu, anul asta am mai primit un aromatizator, dar niciodata nu strica unul diferit)
- rucsac extraordinar de formifantastic in care sa-mi incapa aparatul cu obiectivele aferente, nimicurile pe care le port mereu cu mine, cartile, servetelele, mobilele, portofelul si cu toate astea sa fie foarte usor :)), sa fie girlish, dar nu rozbonbon cu picatele, sa fie practic si comod, sa strige din orice loc l-as lasa/uita: Hey, eu sunt rucsacul Andrei! :D
- dream catcher
- culori de pictat, pe baza de ulei, ca-s mai lucioase, si panza. anul viitor vreau sa-mi dezvolt partea creativ-artistica
- fular albastru aprins, moale si pufos (am vazut unul superb la zara :D). sau esarfa albastra. un albastru electric, care sa se potriveasca perfect cu noua mea rochita roz prafuit

Niciun comentariu: