miercuri, 10 iunie 2009

lehamite



mi-e cald. si cand mi-e cald, transpir. rau de tot. e o placere sa ajung acasa cu toate hainele lipite de mine. mai ales cand toate hainele sunt negre si atrag urat de tot caldura alteori placuta a soarelui. de-abia astept sa vina 20 iunie. dupa weekendul ala e vremea destrabalarii coloristice. am vaga impresie ca albul va fi la ordinea de zi. insa cu greu ma voi putea abtine sa combin toate culorile posibile. cu surle si trambite imi voi anunta prezenta. sau poate doar cu tatuaje pe retina obosita. cel putin pe a mea, ca nu duc lipsa de oglinzi prin casa.

in alta ordine de idei, ma uitam/holbam la o tanti superba in metrou. tot holbandu-ma mi-am dat brusc seama ca nu era frumoasa. nu avea o frumusete clasica, sau ce inteleg eu prin frumusete clasica. nici macar trasaturi exceptional de fine. dar era si inca este pe undeva prin bucurestiul asta o prezenta cu adevarat remarcanta. de aici am ajuns la o concluzie simpla, "proprie si personala". unicitatea, expresivitatea si personalitatea unui om. astea dau masura frumusetii lui. si ochii mei subiectivi. nasul ei ascutit si privirea extrem de jucausa, zambitoare, efervescenta. gesturile deloc calculate. simplitatea.

planuri pentru seara asta: "australia". sesiune de balit la hugh jackman, cu lapte bananos si chipsuri ursulete. yummy yum yum.

(poza e facuta de mine)

3 comentarii:

Laura spunea...

lapte bananos?! hugh jackman?! ah, come on, hugh jackman mai merge, dar lapte bananos?! is that eatable? for sure?

Andra spunea...

e bun, mai, bun bunutz. au scos astia de la mu..e. (sa nu le facem acum reclama, chit ca e clientul nostru) un laptisor cu diverse arome. m-au surprins :P

Didi spunea...

era mai frumoasa ca mine ;))? las ca vii in australia si o sa fie frig frig frig! si o sa mergem sa-ti cumperi camasute in carouri ca mine :).