miercuri, 8 iulie 2009

pale horses


by me

metrou, in drum spre casa. in stanga mea o domnisorica rumena cu un brat plin de flori. in dreapta mea o doamna care savura o guma. mirosul de verde crud al florilor cu cel de pepene galben al gumei de mestecat s-a potrivit perfect cu o stare. data parte-n parte si de o carte pe care am deschis-o azi pur intamplator. cred ca al cincilea paragraf m-a convins sa ma duc sa mi-o iau si sa o citesc din scoarta-n scoarta cat mai repede.

"Cum sa-mi fi imaginat ca rolul pe care Chloe a ajuns sa-l joace in viata mea ar fi putut la fel de bine sa fie asumat de altcineva, cand eu de ochii ei ma indragostisem, de felul ei de a-si aprinde tigara si de a saruta, de a raspunde la telefon si de a-si pieptana parul?"

nu e asta paragraful. cred totusi ca numele Chloe m-a facut sa-mi doresc sa-i cunosc povestea. si moby...sweet sweet moby...:)

daca-mi place in australia si nu mai vreau sa ma intorc?

put me on a train, send me back my home...put me by the window, let me see outside... fara ultima parte, evident. ciudat cum melodia asta nu-mi pare depresiva, desi versurile sunt tare triste. imi place vocea, sunt iar in etapa "voci fabuloase care imi canta in cap de cand deschid ochii pana ii inchid" sau lalalalalalaluuuuu, pe scurt. ascultare placuta!


2 comentarii:

DIDI spunea...

oricum va treb sa te intorci, ca nu ai decat viza turistica. :)

Andra spunea...

bine ca esti tu desteapta :p