sâmbătă, 12 iunie 2010

broscute

stilul meu de a face curatenie se aseamana izbitor de mult cu felul in care imi traiesc viata. incredibil...recunosc si eu ca imi traiesc viata. in scris. incep sa si cred asta. revenind... ma apuc sa fac ordine pe un scaun, sar imediat la alt scaun, mai spal o soseta, aranjez niste carti, imi dau seama ca in dulap e dezastru si ca nu imi incap toate hainele ravasite de pe fotoliu, scaun si canapea, spal un sutien, adun hartii de dus la reciclat, pun o melodie, ajung cu gandul la un clip de suflet, imi fac patul, imi dau seama ca poate era mai bine sa incep cu bulucul de foi, caiete si carti imprasitate prin toata camera ca o dovada clara a trecerii sesiunii (yuhuuuuu), imi vine o idee de pus pe blog, vad dezastrul de pe birou, mi-e teama si sa ma gandesc de unde sa incep cu smotrul aici, desi am mai indesat haine in dulap scaunul tot e plin, realizez cu stupoare ca nu mai e aer la mine in camera, incerc sa aerisesc, afara e potop canicular, iau o gura de suc de fructe proaspat stoarse, parca mi-e mai bine, imi pica ochii pe freziile inghetate de cateva saptamani pe care nu am avut decenta sau sufletul sa le arunc, oricum nu mai au apa, deci se vor pastra frumos in vaza albastra cu femei goale impletind coronite, termin sucul, cred ca e timpul sa revin la ordine, ma asteapta o jumatate de ora de haos. insa e mai usor de indurat cu parfum de tei si tom waits. o sambata placuta sa aveti!

Niciun comentariu: