duminică, 3 august 2008

sublim





genial mi se pare prea putin. superb parca e banal. asa ca am ales sublim. cam asa a fost concertul de aseara. m-au incantat si descantat, am avut fiori pe sira spinarii si in tot corpul de la primele batai simtite fix acolo unde trebuie, beaturi venite parca de undeva de departe si totusi, atat de aproape, la doar cativa metri de mainile mele care zburau linistite fara nici cea mai mica urma de grija prin aer. tot spectacolul la care am fost martor tacut aseara nu se compara cu inregistrarea asta din Glastonbury, insa am vrut sa pun varianta de concert. ah, si luminile, stelutele, apa clipocind pe fundal... a facut experienta cu atat mai placuta!




nu m-am putut abtine! am mai pus un clip. sunt unele lucruri care nu pot fi spuse, doar traite. am trecut de la o stare la alta, de la batai de inima in ritmul tobelor, de la imagini atent conturate de un simplu acord, de la urme de nori de praf la intoarcere spre oameni si energia lor adunata la un loc. ma bucur ca exista oameni atat de frumosi care se intampla sa asculte muzica buna. pentru voi!

p.s.: al doilea clip e chiar de la concertul de aseara de la noi

Niciun comentariu: