luni, 8 decembrie 2008

intr-o sambata...de 6

Va recomand sa stati la caldurica cu un ceai in fata, cu o carte buna, asta daca n-aveti chef sa iesiti la aer. In cazul in care vremea frumoasa va imbie, patinoarul este intotdeauna o optiune perfect. Sau poate doar o plimbare in parc mana in mana. Noaptea o puteti petrece alaturi de prieteni, discutand, razand, jucand Mafia pana in zorii zilei urmatoare. Ah, ce noapte de pomina!

Nu va recomand (si trust me on this) sa mergeti cu autobuzul la noul Fashion Outlet de la iesirea din Bucuresti. NU! Nici macar daca stati in Militari, foarte aproape de iesirea cu pricina. In niciun caz. Riscati sa va pierdeti toata ziua intr-o statie de autobuz, aflandu-va in imposibilitatea de a va urca in orice mijloc de transport (sunt doar 2 autobuze care merg incolo, dintre care unul vine din ora in ora in cazul in care nu e trafic :D). Sambata asta a fost trafic. Si inca ce trafic! Am ajuns acasa pe la 6, in conditiile in care am plecat spre monumentul prostiei pe la 2 si-un pic si am dat o raita prin imensitatea aia fara rost o jumatate de ora. Restul? Ati ghicit! In autobuz si in statia de autobuz. La intoarcere am venit cu taxiul luat din fata de la Carrefour dupa ce am mers pe jos pe centura ca sa ajungem acolo, ca n-aveam nicio sansa in mii de ani sa ne urcam in 137. Asa e daca ai bun-simt si nu te arunci ca neamul prost in autobuz. All in all, va rog eu mult sa nu va duceti la porcaria aia de outlet. Nu merita!

Niciun comentariu: