miercuri, 3 decembrie 2008

do's and don'ts

din capitolul "ce va recomand si ce nu va recomand", pe care vreau sa-l incep chiar acum, am doua experiente de impartasit:

- va recomand sa luati la pas toate stradutele mai putin cunoscute din bucuresti (eu am inceput cu zona arthur verona - gradina icoanei), din mai multe motive: aveti ce vedea, aveti ocazia sa dati peste locuri superbe aproape necunoscute de restul lumii, peste fotografii inspirate lipite cu grija de geamurile unei cladiri vechi, chiar peste oameni din alte vremuri care va raspund cu un "saru-mana" cand le zambesti. ce v-ati putea dori mai mult? a, stiu. sa esuati in carturesti, unde sa goliti rafturile cu ceaiuri, neputandu-va hotari la care sa renuntati si pe care sa-l luati. asa m-am mai facut eu cu 4 ceaiuri ;))

- nu va recomand cu mare caldura sa mergeti la patria la film, cu alti 5 oameni in sala, in conditiile in care tot cinematograful pare parasit, de caldura cred ca n-au mai auzit de cand a fost premiera de la "lord of the rings II" si bufetul ala n-a mai dat miros de popcorn de ceva vreme. filmul a fost bunicel, mai ales ca eu sunt innebunita dupa paris.

Niciun comentariu: