luni, 24 noiembrie 2008

uuuu aaaaaaaa oooooooo uuuuuuuuu

Incredibil! Am fost in seara asta la concertul De-Phazz de la TNB. Sincer, eu i-am ascultat prima oara in vara, cand am dat in Sibiu peste o melodie care mi-a ramas intiparita in minte. Nici acum nu m-am saturat de ea si datorita ei m-am si dus la concert, pentru ca restul melodiilor nu m-au dat pe spate in winamp. In primul rand m-a uimit numarul oamenilor veniti. Sala a fost plina si balcoanele aproape pline. Eu una, in ignoranta mea, ma gandeam ca n-o sa se inghesuie lumea la De-Phazz, o trupa ce se invarte in jurul jazzului. My bad! A fost full!

Au inceput bine. Ma gandeam chiar ca au inceput in forta, exact cu melodia care mi-a chinuit placut multe luni din viata. Am fost atat de incantata incat mi-am zis ca oricum ar fi concertul pana la sfarsit, eu macar o sa plec multumita de-acolo. Insa am ramas cu gura cascata cand am vazut continuarea. Toate melodiile, numai una si una. Suna extrem de diferit in concert, sau poate doar mi s-a parut, insa mi-au placut toate. Si mie rar mi se intampla sa-mi placa toate! Doamne!!!!!!! Va spun din toata inima ca oamenii astia au fost superbi, geniali, absolut incredibili!!!! Au atata forta in ei (mai ales tipul!!), au creat o atmosfera atat de frumoasa incat lumea s-a ridicat in picioare si toti am cantat, aplaudat, dansat cu ei pana la sfarsitul concertului. Au revenit de doua ori pe scena, pentru ca nu ne mai opream din aplaudat. Ma bucur din tot sufletul ca am mers la concertul asta si ca am avut ocazia sa vad o trupa excelenta la noi in tara, cu un public pe masura! BRAVO De-Phazz, felicitari oamenilor care incurajeaza acest gen de muzica savuroasa! Am fost toata numai un zambet!!!

Nu mai tin minte daca am mai pus clipul si mi-e lene sa verific. Here's De-Phazz cu True North:

Niciun comentariu: