vineri, 14 noiembrie 2008

in campanie

In an electoral e nasol. Evident nu pentru candidati. Asta nu. Ei isi pun fetele diabolice pe toti stalpii disponibili, pe toate panourile libere si mai putin libere, peeeeeeste tot, fac ori campanie, ori anticampanie, tot ce vrei si mai ales ce nu vrei. Nu fac discriminari de genul: copacul asta e viu, hai sa nu lipesc porcarii pe el, nu nu. Sau aia e curtea omului, hai sa nu-i invadez spatiul personal cu flyerele mele (de rahat oricum).
Pe mine una nu ma intereseaza campania lor. Nu vreau sa vad emisiuni electorale, afise, panouri, flyere, ziare gratuite si tot felul de alte idiotenii. Atunci de ce ma obligi tu pe mine sa-ti suport fata obosita chiar si la plasmele alea de la metrou? Stai putin. Eu la televizorul meu nu ma uit la nimic ce tine de campanie, pe strada evit pe cat posibil sa-mi ridic ochii din pamant ca sa nu-mi obosesc retina cu trandafiri rosii, portocalii, galbeni, roz, si tu vii sa-mi arunci in curte gunoaie, imi pui la metrou spoturi cu ce-mi doresc si ce merit si ma agasezi in fiecare zi cu minciuni.
O sa incep sa ma gandesc sa raman in tara asta sa votez atunci cand legea va fi aplicata. Adica daca in spatele casei mele un avocatel isi face bloc de 4 etaje cand are autorizatie de urbanism (nu de constructie, ca din-aia n-are deloc) pentru 2 etaje (ca na, asa e zona, de case, nu de mastodont roz), ma astept ca primaria sa aplice legea si sa nu-i dea autorizatie de constructie pentru 4 etaje (ca le-a facut deja, dom'le, ce sa-i mai facem), ci sa-l puna sa darame 2 (chiar daca legea spune ca in cazul in care nu primeste autorizatia de constructie este obligat sa aduca terenul la starea initiala - taman zero etaje, zero bloc, ca asa era inainte). Primaria ce-a facut dupa ce s-a depus sesizarea? A venit si i-a dat amendaaaaaaa. Buuunnn. L-a somat sa-si ia autorizatie, normal. Pe care tot primaria i-o da. El se duce frumos cu banutu si isi ia autorizatie. A mai facut-o, ca putin mai incolo pe strada are alt bloc. Ce face omu care a facut reclamatia? Se caca pe ea de tara, ca doar n-o sa ne ducem acuma toti la primarie sa dam mai multi bani ca sa se aplice legea. Ar fi o idee, dar sa fie totul filmat, sa stim si noi o treaba.
Concluzia? Eu nu mai vad ramasita de soare pe care o vedeam in spatele casei, gradina arata ca dupa construirea unui bloc de 4 etaje ai carui muncitori au aruncat tot ce era gunoi de la etajul 1,2,3, respectiv 4 direct langa bloc, cu tot praful si bucatile de tot felul de materiale la mine in gradina, pe gard, langa gard (nici asta nu se tine prea bine momentan). Mai putin praful, care a intrat peste tot in casa, normal, ca n-ar fi avut cum sa-l tina numai la ei.
Replica proprietarului mastondontului roz? "Ciocu mic, ca mi-ati facut la reclamatii....si lasa ca vin baietii sa curete gradina, facem noi si gardul".
Ce-mi spune mie asta? Ca daca vreau pot sa-i sparg in fiecare zi cate un geam atata timp cat la sfarsitul lunii ma duc si i le inlocuiesc pe toate.
Sper sa nu fie multi oameni ca el, care merg pe principiul:

"Quad non est in actis non est in mundo."

*Ceea ce nu este in acte nu este pe lume.

**Axioma juridica potrivit careia un lucru neconsemnat printr-un act este ca si inexistent

Asta are el ca motto pe site-ul lui. Ce ne spune noua asta? Ca pot sa fac orice mastodontului din spatele casei mele, ca doar nu exista. Bun, cheama politia ca i-a fost spart geamul unui imobil. Numai ca blocul asta nu exista in acte, deci nu exista punct. Pai ce-s eu? Om cu puteri paranormale? Sa fim seriosi.

Din pacate, la noi in tara ei cu ei, voi cu voi, si noi cu ce ne mai ramane. Asa ca singura mea sansa la dreptate este sa plec. Sau sa scap tara de coruptie. Ha Ha Ha. Totusi, daca as avea un plan, as incepe cu blocul astuia. As avea o mare satisfactie sa-si adune ochii din gramezile de moloz, caramida, lemne.

In alta ordine de idei, insa tot cu bataie lunga spre evenimentele de aseara, care m-au fortat sa scriu acest post, ce mi-as dori acum? Sa cumpar o ranga si sa iau la rand toate masinile parcate aiurea pe trotuar, pe pistele de biciclete (nu e problema mea ca n-aveti locuri de parcare. eu imi las masina acasa, iau metroul), in statiile ratb, astfel incat toti oamenii care se dau jos din autobuz nu au unde sa se duca, decat daca se urca la ei in masina si coboara pe partea cealalta, boii care blocheaza intersectia si pe urma tot ei fac gat ca tu traversezi pe trecerea de pietoni, pe verde! Si lista poate sa continue, vorba lu Super R. Da, ma simt mai bine

Niciun comentariu: