duminică, 16 noiembrie 2008

stuck


o perioada am avut impresia ca am scapat de scenariul care mi-a acaparat multi ani. ei bine, nu. e tot acolo, asa cum a fost tot timpul. l-am constientizat si am sperat ca in timp, acceptandu-l, o sa-l si dizolv incetul cu incetul. insa a aparut din nou. cred ca depinde foarte mult de persoanele din jurul meu. s-a potolit o vreme cat n-a mai existat niciun alt magnetism in afara de cel exercitat de tine. a fost si este atat de puternic incat am crezut ca va face fata oricaror alte pasiuni. si acum...acum nu mai stiu. dorinta mea de a fi cu persoane pe care nu le pot avea a inceput iar sa creasca. am invatat sa o controlez, dar e tot acolo. si ma racaie. la propriu. ma zgarie cu unghii fine si-mi lasa dare rosiatice. e placut pana la un moment dat, cannot deny that, dar imi lasa un dor de mai mult. asta nu pot avea.

"...had a feeling that i belonged..."

Niciun comentariu: