marți, 13 ianuarie 2009

daca nu mi-ar fi frica...

- as trage aer in piept si as lua-o de la capat. aici, in alta parte, oriunde. dar as lua-o de la capat.
- de responsabilitati, de viitor, de ce cred ceilalti, de ce cred eu, de ce as crede eu daca as fi in pielea celorlalti si m-as privi din afara, as fi alt om si m-as accepta mult mai mult. sau deloc. as face un copil, m-as casatori, as divorta. mi-as lua viata in propriile maini mai mult decat am facut-o pana acum.
- de critica, as face totul asa cum as vrea eu, fara sa stau nici macar o secunda pe ganduri.
- de faptul ca as putea sa te pierd, te-as lasa sa pleci. wait...am facut deja asta. ufff

- va continua -

Later edit: mi-ar placea sa vad ce ar raspunde Silviu la aceasta intrebare

Later later edit: Dragos Bucurenci

Niciun comentariu: