miercuri, 28 ianuarie 2009

let's twist again!


cum se face ca atunci cand suntem nevoiti sa alegem intre continuarea unui lucru inceput si renuntarea la el atunci cand devine prea greu, alegem renuntarea? ca doar e mai simplu sa renunti. dar cand avem de ales intre a renunta la vicii si a le continua...alegem evident sa continuam, pentru ca placerea e mai mare cand renuntam la gandul renuntarii. oameni suntem! adica fiinte slabe care incearca si incearca... mintea umana (hai sa-i zicem maimuta nebuna - nu-mi apartine denumirea, dar imi place) e tare ciudata. si sucita. maimuta asta nebuna nu poate sta intr-un singur copac. nu poate sta, punct

2 comentarii:

alex spunea...

misto ideea pozei. aia de la titlul blogului ce e? mie-mi seamana cu capul unui nebun de la sah

Andra spunea...

multumesc! poza am facut-o in "la scena" :) iar in poza de la blog sunt eu scotand fumul de la narghilea