sâmbătă, 7 iunie 2008

midnight jumbo snack

Se vede treaba ca sunt ne...scrisa (nu va ganditi la prostii). probabil in lipsa unei fiinte reale care sa-mi asculte aberatiile ma multumesc si cu randuri virtuale scrise cu ajutprul unei tastaturi ale carei baterii incep sa se sfarseasca (slava ei, ca m-a tinut si pana acuma). ei, asa e mai nou. nu-ti ajunge bateria nici sa mai dai un enter, un click, o floare la o fata.

Revenind la motivul periplului meu din blog in blog, am tot citit posturi amuzante, dulci-amarui, realiste, cu iz de resemnare si mi-am obosit ochisorii. credeati ca asta ma va opri? nici pe departe! eu inaintez asa cum zlate transcende fara doar si poate in scumpa noastra facultate, si cum crezi c-ai scapat de el, pac! te loveste cu un mecanism cognitiv peste ochii si-asa obositi de alte activitati...mi-am pus ochelarii de babutza moderna si avansez printre luni, printre zile, printre idei si aberatii. some people still have a point, spre bucuria mea si a increderii mele nestirbite in ceea ce este si ce poate deveni omul, maimutza asta ghidata de gandacei mai mari. de-aia de balegar de cele mai multe ori. si se pare ca aceasta minunata activitate de substitut accelereaza nu numai zbenguiala neuronilor, ci si toti acizii care se plimba voiosi prin stomacul meu. ce vreau sa spun cu o subtilitate inutila? ca mi-e foame si cum de obicei imi fac un plan bine pus la punct inainte de a ma urni pana la bucatarie, execut acum o scurta inventariere mentala a minunatiilor care se perinda prin frigiderul familial. desi as prefera sa nu fie nimic care sa se poata perinda pe-acolo, frigiderul fiind pentru mine ceva sacru. gata cu vorba, sa trecem la actiune!

Si ca sa folosesc blogul si pe post de ata rosie legata de un deget ca sa nu uit ceva, note to myself: activitati substitut intr-un post viitor

Niciun comentariu: