duminică, 15 iunie 2008

anything but

cum spuneam intr-un post anterior, mi-am propus sa fac o lista deschisa a tuturor activitatilor pe care le fac eu, un om obisnuit, in locul celor care se presupune ca ar trebui sa le fac. pana la urma, cine spune ca TREBUIE sa faci ceva si nu ceea ce-ti place? le-am numit, ilustrativ, activitati substitut.

- scris, citit, organizat haine, ciorapi, chiloti - orice, numai invatat pentru licenta nu
- fumat, baut, dat din toate membrele care se balangane si pot fi bataite - in loc sa sari pe oricine altcineva care nu raspunde la numele de "prieten actual"
- filme, documentare, national geographic, toate discovery-urile posibile, lupte virtuale intre marele urs polar si o morsa ca sa vezi cine castiga, chiar corectarea licentei, ORICE - in loc sa inveti pentru examen
- consumarea agresivitatii mancand carne - in loc de spus lucrurilor pe nume. sau...stati un pic, imi era pofta, am mancat carne. asta e o activitate placuta, poate sa nu fie de substitut. chiar si freud zicea ca uneori un trabuc este DOAR un trabuc. io zic sa-l ascultam :D

presimt ca in aceasta categorie de substitute for anything vor mai urma posturi

Un comentariu:

ana spunea...

ORICE in afara de .. cunosc cunosc :))