duminică, 15 iunie 2008

kitty

e clar! weekendul asta am ramas singura acasa. fiind frumos afara si anuntandu-se vreme buna peste tot, ai mei au decis sa-si satisfaca din nou pofta de relaxare si pescuit plecand in delta. zis si facut! sor-mea, mare amatoare de piele rumenita si-a luat si ea bocceluta si dusi au fost cu totii. iar eu, cum numai de relaxare nu-mi ardea, examenul de licenta batand la usa, am decis ca e mai bine sa ma turmentez singura in ditamai casa cu scheme si planuri in fata.

ziua 1:

dupa ce ai mei au plecat fara sa-mi spuna nimic, am decis sa-mi fac curat in camera, desi imi propusesem sa realizez the great change of look cu ordine, curatenie si zugravit abia dupa licenta. e, am inceput cu pasi mici, ca sa nu para extrem de istovitoare sarcina finala. si ce mi-am zis? daca tot m-am apucat sa smotruiesc camera mea, sa fac in toata casa, ca n-o fi foc. e, a cam fost, ca s-a lasat cu glezna umflata si istovire crunta. trecand si peste aceste mici inconveniente, m-am pus in patutul meu si da-i si citeste amaratele alea de carti, rezumate, alte carti...

ziua 2:

trezit tarziu, dupa ce ne-am culcat spre dimineata intr-o incercare esuata de a ne uita la un film, patutul proaspat schimbat dovedindu-se a fi prea atragator ca sa mai observam orice altceva in jur. am legumit in fata televizorului pana la pranz, cand m-am urnit spre eternele continuturi zlatiene. cum de pe la amiaza am ramas singura cuc, fara prietenul aferent care sa-mi suporte toanele de dinainte de examen, m-am apucat de prima recapitulare planuita. si-a mers destul de bine, avand in vedere faptul ca am stat afara, in balansoar, cu cainele somnoros visand la oase enorme si bucati de branza numai pentru ea. m-am infruptat cu zmeura, visine, orice numai sa mearga mai bine invatatul. de-as putea acum sa recreez si la examen contextul asta...dar ma indoiesc ca o sa ma lase cu un caine sforaitor in sala.

ziua 3:

dupa inca o incercare esuata de a vedea pana la sfarsit un film care-mi place foarte mult, dar care se tot bate cu oboseala mea crunta din ultimele zile, astazi m-am trezit singura. am adormit singura si m-am trezit tot asa, fara doar si poate. ce pot sa zic...e nasol. nu-mi place. si atribui aceasta stare faptului ca sunt stresata cu prostia asta de examen, ca altfel eu imi imaginez ca o sa ma simt foarte bine stand singura, in casa mea, cu vasele mele nespalate, cu hainele mele murdare sau doar necalcate, eu cu mine. insa pentru siguranta, o sa-mi iau o matza sa-mi tina de urat. just to be on the safe side, ca singuratatea pare sa ma debusoleze. eu sunt animal social!

Niciun comentariu: